Onze projecten

De projecten waar Stichting ZoMa zich voor inzet zijn divers. Zo geven onze vrijwilligers sinds enige tijd en op regelmatige basis Reiki-sessies bij Moviera in Apeldoorn, Utrecht en Nijmegen. Moviera is een organisatie die ondersteuning biedt bij slachtoffers van huiselijk geweld.

Ook bezochten we Het Braamhuis, een inloophuis voor (ex-)kankerpatiënten en hun naasten, waar we Reiki-sessies mochten geven. Dit project zal op korte termijn worden voortgezet.

Vanaf januari 2020 geven we ook Reiki aan familie en personeel van Ronald mcDonaldhuizen in Nijmegen en Kastanjehuis in Velp.  Stichting ZoMa is op dit moment in gesprek met diverse verzorgingshuizen en een ziekenhuis, waar we zeer waarschijnlijk in de nabije toekomst onze vrijwilligers kunnen gaan inzetten.

Reiki-sessies bij jouw organisatie?
Door korte Reiki-sessies te geven, delen onze vrijwilligers helende en ontspannende energie met mensen die dat goed kunnen gebruiken. We zijn in eerste instantie gericht op jullie cliënten, maar kunnen ook medewerkers of familieleden van cliënten behandelen. Stichting ZoMa heeft de intentie om regelmatig en op vaste dagen Reiki-sessies te geven, zodat de ontspanning ook structureel en langdurig voelbaar zal zijn.

Kennismaking
Wij komen graag bij jullie op locatie om kennis te maken zodat we met elkaar kunnen onderzoeken of, en hoe we kunnen samenwerken.

Informatiebijeenkomst op locatie
Als we na deze kennismaking besluiten samen te willen werken, komen wij jullie potentiële Reiki-ontvangers informeren over de sessies en laten we ze kort kennis maken met hoe een sessie eruit ziet.

Wij vinden het ook heel belangrijk dat we tijdens dit bezoek ruimte maken voor al jullie vragen hierover.

Plannen Reiki-sessies
Als rondom de samenwerking alles formeel geregeld en afgestemd is, komen wij in principe één keer per maand op locatie.

De Reiki-sessies worden het liefst in een rustige en vertrouwde ruimte op jullie lokatie gegeven en duren ongeveer 15 minuten. Reiki wordt ontvangen door middel van handoplegging. We leggen ter plekke uit hoe we dat doen. En ook als handopleggen/aanraken niet gewenst is, kan je Reiki ontvangen.

Heb je vragen of wil je meer weten?
Neem contact op met secretariaat@stichtingzoma.nl