Vrijwillig en professioneel

Wil jij ons helpen ontspanning en heling te bieden aan mensen die dit heel goed kunnen gebruiken, maar die niet de mogelijkheid hebben om op eigen initiatief een therapeut of coach in te schakelen?

Word dan vrijwilliger bij Stichting Zoma!
Stichting Zoma richt zich op kwetsbare mensen die bijvoorbeeld in een hospice, ziekenhuis, opvangcentrum, zorg- of geriatrische instelling verblijven. Deze mensen zijn erg gebaat bij wat jij met Reiki kunt geven: ontspanning en heling.

Ook mensen die met kanker leven en hun naasten horen bij de doelgroep; zo gaven we enige tijd geleden een mooie Reiki-avond in het Braamhuis.

Met de oprichting van Stichting ZoMa willen we het vrijwillige karakter koppelen aan serieuze overtuiging en commitment. Want dan kan ook het idee om licht en liefde te verspreiden een grotere kans krijgen; ‘Spread the love’ als vlinders over ons hele land.

Vrijwilligersdagen
Voor het uitdragen van onze missie werken we samen met Reiki-2 gecertificeerde vrijwilligers die de opleiding Holistisch Therapeut volgen, of hebben gevolgd. Iedereen die lid is van de ZoMa Community is welkom om vrijwilliger te worden. Om ervoor te zorgen dat we onze missie allemaal op dezelfde manier kunnen uitdragen, organiseren we regelmatig trainingsdagen waarop je alles te weten komt over onze werkwijze en de manier waarop we samenwerken met vrijwilligers en doelgroepen. Je kunt je op een trainingsdag verbinden aan de stichting door je in te schrijven.

De vrijwilligersdagen worden georganiseerd bij ZoMa Opleidingen in Westervoort. Deelname is gratis. Ieder lid van de Community is welkom! De eerstvolgende vrijwilligersdag is op vrijdag 27 maart van 13:00 – 15:00.

Meld je altijd wel even aan via secretariaat@stichtingzoma.nl

Laten we samen onze missie uitdragen: Spread the love! want Reiki is echt voor iedereen.

Programma trainingsdagen
Klachtenregeling